Veliki trgovački lanac s polica povlači jedne od najpopularnijih sokova na svijetu: Možda sadrže metal
Trgovački lanac Müller objavio je kako se s polica povlače jedni od najpopularnijih gaziranih sokova na svijetu: Coca-Cola, Fanta i Sprite. Razlog je moguća prisutnost metala. Kupci koji su kupili ove proizvode mogu ih vratiti u bilo koju trgovinu i dobit će povrat novca. Uz to, internetom se širi i lažna nagradna igra ovog lanca na koju treba pripaziti.
Razne vrste Coca-Cole, Fante i Spritea povlače se s polica trgovačkog lanca Müller, objavili su na službenoj stranici. Razlog je moguća prisutnost opasnog metala. Kupci se mole da sokove ne konzumiraju i da ih odmah vrate natrag u trgovinu, a za to će dobiti i povrat novca. Podsjećamo, povlači se i špinat brenda Natur Pur, o čemu smo pisali ovdje.
Povlači se 13 proizvoda
– Sigurnost naših kupaca, pogotovo djece, jako nam je važna. Želimo biti dosljedni svojoj odgovornosti i informirati kupce o mogućim opasnostima, sigurnosnim opaskama, upozorenjima o proizvodima te povlačenjima proizvoda. Ako ste kupili proizvod koji se povlači, možete ga vratiti u bilo koju Müller poslovnicu te će Vam odgovarajući novčani iznos biti vraćen. U skladu s upozorenjima i sigurnosnim opaskama, molimo Vas da postupite onako kako je u obavijestima navedeno, objavili su.
Čak 13 proizvoda se povlači iz prodaje zbog moguće prisutnosti metala, a među njima razni voćni okusi najpopularnijih brendova gaziranih pića na svijetu. Na slici ispod možete vidjeti listu proizvoda koji se povlače s polica:
Lažna nagradna igra
Također, internetom se širi i lažna nagradna igra, a i to su objavili na svojoj stranici.
– Poštovani kupci, putem društvenih mreža i WhatsApp aplikacije širi se lažna nagradna igra koja bez dopuštenja koristi Müller logo, fotografije te širi lažne informacije. Ista promovira lažnu nagradnu igru. Müller nije organizator navedene nagradne igre te vas pozivamo da nikako ne šaljete svoje osobne podatke organizatorima i da ovu informaciju podijelite s prijateljima, piše na stranici trgovačkog lanca.
Pročitajte ovdje više o kampanji ‘Web heroj’, kojom se želi educirati starije osobe o internetskih i računalnim prijevarama.