Umirovljenik koji ima veći IQ od Einsteina: Napravio je patent kojeg je ukrala NASA, a sada ima minimalnu mirovinu
Umirovljenik iz sela Mala Sagubina kod Trstenika u Srbiji, Nebojša Milošević, krije stvari koje mnogi ne znaju. On, naime, ima koeficijent inteligencije veći od Einsteinovog ili Newtonovog, a napravio je i tri patenta za kojeg su se otimale mnogobrojne velike tvrtke. Usprkos tome, svoj je radni vijek završio kao tehnološki višak i sada prima minimalnu mirovinu.
Nebojša Milošević, umirovljenik je iz sela Mala Sugubina kod Trstenika u Srbiji. Njegov je život naizgled normalan. Prima minimalnu mirovinu i preživljava baš kao i svaki drugi umirovljenik. No, priča koja stoji iza njega blagim je riječima nevjerojatna.
Kako prenosi Espreso, Milošević ima koeficijent inteligencije 203, što je veće od Einsteina i Newtona. Tvrdi, također, da je s 20 godina imao tri patenta oko kojeg su se otimale velike tvrtke, a jedan mu je čak ukrala i NASA. Usprkos svom znanju, ovaj je umirovljenik iz Srbije završio svoj radni vijek kao tehnološki višak.
– Na služenju vojnog roka osmilio sam patent koji je bio spasonosno rješenje za teške kamione. Motor sa jednim klipom koji je išao gore dolje, a zatim se i okretao praveći zapremnine kao četvorotakni motor. Time sam postigao da je potrebno manje inercije. Nisam našao proizvođača koji bi mogao tako nešto napraviti s tadašnjim mašinama po preciznim karakteristikama i taj je patent ostao samo prijavljen. Danas bi se to moglo napraviti, objašnjava Milošević.
Dotaknuo se i patenta koji mu je ukrala NASA. Riječ je, naime, o patentu koji je benzin pretvarao u plin. To je bio uređaj sastavljen od mono magneta koji je imao sjeverni i južni pol u listićima, što je stvaralo efekt jake magnetizacije i time su se molekule benzina pretvarale u plin. Treći patent ovog umirovljenika i dan danas koriste moderni kamioni. Radi se o takozvanom retarderu koji služi za motorno kočenje.
Zanimljivo je, također, da je Milošević bio jedini čovjek koji je ušao u tim inženjera tvrtke ‘Zastava’ iz Kragujevca bez i jednog dana radnog staža. Njegov je zadatak bio napraviti mjenjač za Yugo 45.
– Uspio sam konstruirati četverostupanjski i peterostupanjski mjenjač s borvarnerovom sinkronizacijom za taj automobil. Svaki dio morao sam nacrtati i napisati dimenzije i što s njim treba točno napraviti, kako ga obraditi i sve ostale neophodne karakteristike. Nacrtao sam preko 12.000 dijelova koji su smješteni u Yugov mjenjač, zaključuje umirovljenik.