Umirovljenica (86) jedva hoda i ne može do mirovine, a banka ju traži da osobno dođe po karticu

Josip Mihaljević
6. rujna 2020.
Novosti
A- A+

Birokracija i razni pravilnici ne mogu predvidjeti baš svaku životnu situaciju pa će ta ista pravila koja “štite” nekoga na kraju toj osobi koju štite izazvati veliki stres. Takav je slučaj 86-godišnje umirovljenice iz Istre koja jedva hoda i ne može doći do mirovine, a banka kaže da karticu mora pokupiti osobno.

Ilustracija: Rawpixsel

Glas Istre donosi zanimljivu priču o 86-godišnjoj umirovljenici koja ne može doći do svoje mirovine jer banka inzistira da po svoju karticu mora doći osobno.

“Teta ima 86 godina, jedva hoda, narušenog je zdravlja, a i zbog korone ne izlazi nigdje. Naravno da je u ovoj situaciji suluda da sama odlazi i čeka red u banci. Moja teta se jedva drži na nogama i, nevezano za koronu, sad bi ona trebala sama doteturati do poslovnice”, ispričala je Puljanka Glasu Istre.

Nitko se ne javlja na telefon, a mirovina zjapi na računu

Dodatno, muku muče s običnom uspostavom poziva s OTP bankom. Obitelj umirovljenice tvrdi da je nemoguće dobiti živu osobu kojoj bi objasnili problem i olakšali situaciju:

“Zvala sam najmanje deset puta, dva dana za redom, ali nitko ne podiže slušalicu. Nakon što odsvira lagana glazba, snimljeni glas operatera ponavlja “svi naši djelatnici su nažalost još uvijek zauzeti”. Namjera mi je bila zamoliti nekog nadležnog u banci da teti pošalju karticu na kućnu adresu i pritom objasniti da se radi o ženi u poznim godinama koja ne može hodati”, kaže neimenovana Puljanka za Glas Istre.

Novinari su također probali kontaktirati službeni telefon za korisnike OTP banke, no bez većih uspjeha. Zato su banci poslali upit i kažu da nisu baš pokazali suosjećanje.

Iz banke poručili da im se 86-godišnjakinja javi na e-mail adresu

Glas Istre piše kako su starici od 86 godina poručili da, ako ih ne može dobiti na telefon, neka im se javi na službenu e-mail adresu.

Zatim je stiglo i obrazloženje zašto su im telefonske linije zauzete:

” Broj poziva je upravo i povećan zbog eskalacije epidemiološke situacije jer klijenti više ostaju kod kuće, pa molimo naše klijente za strpljenje ukoliko moraju dulje čekati. Napominjemo da je broj kontakt centra u potpunosti besplatan i klijenti nemaju nikakve dodatne troškove zbog čekanja. Također, ukoliko klijentica nije u mogućnosti čekati, postoji mogućnost i slanja upita na mail [email protected]. Nadam se da smo pomogli”, odgovorili su Glasu Istre iz OTP banke.

 

Copy link
Powered by Social Snap