Tajni kupci otkrili gdje je najbolja kvaliteta usluge u regiji: Hrvatska se nalazi na četvrtom mjestu
Istraživanje „Regionalna usluga – GUEST“ provela je agencija Heraklea u suradnji s agencijama iz regije kako bi se utvrdila kvaliteta usluge na prodajnim mjestima. Hrvatska se pronašla na četvrtom mjestu po kakvoći usluga, odmah iza Bosne i Hercegovine, Slovenije i Makedonije.
Istraživanje je provedeno od 1. lipnja do 8. srpnja ove godine, a tajni su kupci u Hrvatskoj posjetili 800 različitih prodajnih mjesta iz različitih industrija. Postojali su određeni kriteriji koji su se gledali, kao i djelatnosti koje su obuhvaćene istraživanjem. Hrvatska se pokazala najgorom u kategoriji utvrđivanje želja/potreba kupaca.
Hrvatska bilježi pad rezultata
Djelatnosti koje su obuhvaćene ovim istraživanjem su: Autoindustrije, benzinske postaje, financijske industrije, maloprodaje, turističko-ugostiteljski objekti i objekti uslužnih djelatnosti. Glavni kriteriji koji su se gledali su bili: Pozdrav kod ulaska kupca u trgovinu, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda i zahvale na kraju kupovine, navodi N1.
Hrvatska je prošle godine bila na visokom drugom mjestu, a sada je ostvarila najveći pad rezultata u usporedbi s rezultatima drugih država. Najbolja se pokazala u kategoriji poznavanja proizvoda, a najviše mjesta za unaprjeđenje je u kategoriji dodatnog proizvoda. S druge strane, najgora je bila u kategoriji utvrđivanje želja/potreba kupaca.
Po djelatnostima, najbolje je prošla autoindustrija s rezultatom od 84,42 posto, iako bilježi pad kvalitete usluge u odnosu na prošlu godinu.
Na prvom mjestu je Bosna i Hercegovina koja je napredovala i u odnosu na svoje rezultate prošle godine, a rezultat joj je 87,67 posto. Hrvatska se nalazi ispod ovogodišnjeg prosjeka s rezultatom od 72,47 posto.