Ako ste na mobitelima ugledali novu oznaku A1 HR, ne brinite, ništa se ne mijenja
Brojni korisnici mobilnih usluga ostali su iznenađeni kada su jučer na svojim mobitelima ugledali novu oznaku. U gornjem kutu ekrana sada piše A1 HR. Neki su se uplašili, jer ne znaju što ta promjena znači pa su se pojavila strahovanja da su prebačeni greškom na neku drugu mrežu ili da će im se nešto promijeniti u načinu komunikacije i cijenama. Međutim, riječ je o novom imenu VIP-a.
Iz Vipnet telekoma promjenu naziva najavili su prije nekoliko mjeseci, čime je nakon 19 godina prepoznatljivo ime otišlo u povijest. Od 1. listopada tako sve njihove usluge nose novi naziv, A1 Hrvatska. No, rebrending imena neće imati negativne posljedice po korisnike, a prema najavama čelnika velike kompanije promjene će ići samo nabolje.
Stoga ne morate brinuti, jer će brojevi, mail adrese te ostale usluge koje ste koristili kod Vipneta automatski prijeći na A1. Nema nikakve procedure ni potrebe posjećivanja njihovih prodajnih mjesta zbog promjene ugovora ili SIM kartica jer vrijede i dalje. Osim na telefonima, promjene Vip i B.net logotipa u A1 bit će vidljive i na TV sučeljima tijekom mjeseca, što će pratiti i promjene boja. Neiskorišteni Vipme bonovi i novac na računima vrijede i dalje.
Predsjednik Uprave Vipneta, a sada A1 Hrvatska, Jiri Dvorjančansky istaknuo je želju kompanije za prilagodbom novim navikama i potrebama korisnika za novim tehnologijama i digitalnim procesima u svijetu.
“Iz tradicionalnog telekoma mijenjamo se u digitalnu kompaniju te iza promijene brenda i naziva tvrtke stoji velika strateška promjena u svim segmentima poslovanja” – rekao je jučer Dvorjančansky, piše Net.hr. Najavio je da će u iduće četiri godine investirati oko 300 milijuna eura u mrežnu infrastrukturu i usluge, što donosi optiku i novu mrežu 5G bez koje nema budućnosti ni razvoja. Također, cilj im je do 2021. postojećih 500 tisuća kućanstava u Hrvatskoj sa super brzim internetnom povećati na 1,2 milijuna.
Prednosti korisnicima donijet će i kroz razne usluge i rješenja koji uključuju robotizaciju, umjetnu inteligenciju, drugačije call centre, smart home i slično. Tako će u idućim mjesecima osmisliti nove usluge i inovativna rješenja.
Novi brend već je startao u Austriji, Sloveniji i Bugarskog, a nakon Hrvatske slijedi rebranding članica Telekom Austria grupe u Srbiji, Makedoniji i Bjelorusiji.
Vip je u povodu ove promjene odlučio i malo nagraditi svoje korisnike, besplatnim gledanjem utakmica Lige prvaka, većim internetskim prometom i sličnim nagradama o kojima se možete informirati na njihovim stranicama ili na prodajnim mjestima.