Umirovljenici je račun bio blokiran, a u banci su joj rekli da je mrtva: Dobila je malu odštetu
Umirovljenica Véronique iz Belgije se našla u nevjerojatnoj situaciji nakon pogreške banke čija je klijentica. Shvatila je da joj je kartica blokirana, zbog čega je otišla u banku gdje su joj rekli da se u njihovom sustavu vodi kao preminula osoba. Poražavajuće je i to što je banci bilo potrebno deset dana da krene deblokirati račun umirovljenice, što je na kraju zapravo trajalo samo tri minute. Umirovljenica je zbog proživljenih neugodnosti tražila odštetu pa joj je banka ponudila petomjesečnu naknadu za upravljanje u vrijednosti od 45 eura.
Belgijanka umirovljenica Véronique iz Woluwe-Saint-Pierrea se našla u nezavidnoj situaciji krajem travnja. Njezin problem je nastao pri pokušaju napuštanja parkirališta klinike Ixelles jer nije mogla platiti korištenje parkirnog mjesta bankovnom karticom. Nakon toga je shvatila da ima problem s bankom pa se odmah zaputila u podružnicu banke, ING u Stockelu, u Woluwe-saint-Pierreu kako bi otkrila zašto je došlo do ovakve komplikacije. Ubrzo je djelatnica banke, koja je uslužila Véronique na šalteru, shvatila da u sustavu banke stoji da je račun umirovljenice blokiran, a kao razlog se navodi njezina smrt.
– Bila sam zatečena kada sam to čula. Isprva mi je to bilo smiješno i rekla sam joj da je pred njom živi mrtvac, izjavila je 68-godišnja Véronique, prema navodima portala rtl.be.
Čekala je 10 dana deblokiranje računa, a to su učinili u tri minute
Unatoč tome što je umirovljenica bila fizički prisutna pred djelatnicom, banka nije odmah uspjela izgladiti situaciju i odblokirati joj račun. Već sutradan se belgijska umirovljenica vratila u banku gdje je na šalteru predočila dokument kojim se potvrđuje da je ona živuća osoba.
S obzirom na to da njezin problem nije bio riješen, 68-godišnjakinja je svakodnevno odlazila u banku jer joj danima nisu odblokirali račun. Životni troškovi su i dalje pristizali, a ona i dalje nije mogla pristupiti računu. Srećom, imala je određenu količinu gotovine kojom je pokrivala ove troškove. Zahvaljujući vlastitoj upornosti i svakodnevnim odlascima u banku, njezin je račun deblokiran tek za 10 dana, a proces je trajao, prema njenim riječima, svega tri minute.
‘Postoji mogućnost da dođe do pogreške’
Greškom je umirovljenica Véronique označena kao preminula osoba u bazi podataka banke ING. Glasnogovornik banke, Sylvain Jonckheere, poručio je kako je ova vrsta situacije iznimno rijetka. Kada u sustavu banke osvane obavijest o smrti korisnika, računi preminule osobe se automatski blokiraju. Riječ je o mjeri predostrožnosti, a upravo se njome želi zaštiti nasljednike.
Umirovljenica Véronique navodno neće više biti klijentica banke ING, a zbog proživljenih neugodnosti tražila je i odštetu. Početkom ovog mjeseca umirovljenica je zaprimila elektorničku poštu u kojoj se služba za korisnike ING-a ponudila iznos naknade za upravljanje u trajanju od pet mjeseci, što je 45 eura, navodi rtl.be.
Podsjećamo kako se jednoj umirovljenici u SAD-u dogodila donekle slična, ali još bizarnija situacija. Naime, 74-godišnja umirovljenica je proglašena mrtvom. Kada je njeno tijelo prevezeni u pogrebno poduzeće, zaposlenik je shvatio kako je gospođa i dalje živa. Iako nije pronađena nikakva kriminalna namjera, zamjenik šerifa je rekao kako ovakav slučaj nije vidio 31 godinu kako radi u policiji. Više o tome pročitajte ovdje.