Riječki umirovljenici zbog radova na Rivi duplo više hodaju: “Nije to ni za mlade, a kamoli za nas”
Riječki umirovljenici žale se da, radi zdravstvenih problema i teške pokretnosti u starijoj dobi, teško hodaju do nove autobusne stanice, čija je početna lokacija izmijenjena radi radova na pruzi.
U naredne dvije godine, dnevno će u privremenoj prometnoj regulaciji u Ulici Ivana Zajca i na Rivi Boduli, zbog rekonstrukcije željezničkog kolodvora Brajdica, Rivom i Zajčevom, prometovati desetak vlakova. Iz tog razloga, autobusna stanica, inače smještena tik uz kazalište, premještena je na drugu lokaciju, dalje od tržnice, što ne odgovara tamošnjim umirovljenicima.
Pamtimo kako je jednog davnog ljeta jedan Splićanin, sjedeći u jednom od kafića na riječkoj »rivi«, vidjevši kako prolazi vlak, u čudu rekao: »Proputovao sam pola svijeta i svakakvih čuda vidio, ali feratu na rivi… nikad«, piše Novi List.
Bez obzira što su Riječani navikli na povremeno prometovanje vlakova gradom, sada je to sve češće i sve više utječe na njihovu svakodnevicu. Metalne ograde već su danima postavljene duž Zajčeve, a autobusna stanica kod kazališta je premještena, kao i parkirališna mjesta za dostavu u Zajčevoj, koja su sada iscrtana duž Rive Boduli, prenosi Novi List.
Najveće negodovanje građana odnosi se na jednu od najfrekventnijih lokacija – riječku tržnicu, na koju ima naviku dolaziti mnogo umirovljenika, nerijetko s ortopedskim pomagalima. Oni se žale jer im je teško nositi teške namirnice, kao što su lubenica ili vreća krumpira, do udaljene autobusne stanice na novoj lokaciji.
“Nije to ni za mlade, a kamoli za nas. Meni je daleko hodit sad do busne stanice. Ma uvijek neč kopaju”, izjavila je umirovljenica Ana s Vežice za Novi List.
Izmjena prometnog režima u Ulici Riva Boduli, pokraj riječke tržnice, podsjećamo, projekt je vrijedan tri milijuna i 200 tisuća kuna, a radovi su započeli prije par tjedana. Riva Boduli po završetku radova postat će jednosmjerna ulica, kojom će promet teći iz smjera Rive prema Putničkom terminalu, odnosno Demetrovoj ulici te dalje Wenzelovom do HNK Ivana pl. Zajca, odakle će vozila nastavljati prema Fiumari i Cindrićevoj.
Realizacija ovog projekta, koji bi trebao rasteretiti prometno zagušeno područje oko tržnice, ali i osigurati znatno veći prostorni kapacitet za prihvat vozila koja se ukrcavaju na brodove na sadašnjoj dužobalnoj liniji, kao i za vozila što dovoze putnike na katamarane, trebala je započeti još u proljeće ove godine, no od tog se termina na kraju odustalo.