Produljuje se tramvajska pruga na Heinzelovoj: Koštat će 48 milijuna eura
U Zagrebu je u ponedjeljak pokrenuta realizacija izgradnje tramvajske pruge na Heinzelovoj ulici od Ulice kralja Zvonimira do okretišta na Savišću. Podsjetimo, to nije jedini novi projekt produljenja tramvajske pruge jer su radovi na Sarajevskoj cesti započeli još prije desetak dana. Procjena je da će Grad Zagreb gradnja nove tramvajske pruge koštati oko 48 milijuna eura, s rokom izvršenja od 24 mjeseca od uvođenja u posao.
Procjenjuje se da će gradnja nove tramvajske pruge na Heinzelovoj ulici od Ulice kralja Zvonimira do okretišta na Savišću koštati oko 48 milijuna eura. Rok izvršenja radova je 24 mjeseca od uvođenja u posao. Poznato je da su radovi na produljenju tramvajske pruge prije desetak dana započeli i na Sarajevskoj cesti.
‘Ogromna sredstva za prometnu infrastrukturu’
Na službenim stranicama Grada Zagreba napisali su da je ovim projektom predviđena izgradnja dvokolosječne tramvajske pruge s kontaktnom mrežom u središnjem zelenom pojasu prometnica – Heinzelove i Radničke ceste u dužini približno 3.700 m, te ispravljačke stanice za potrebe napajanja nove tramvajske pruge.
– Grad Zagreb ulaže ogromna sredstva u prometnu infrastrukturu u Zagrebu, što se odnosi na obnovu voznog parka ZET-a, izgradnju novih trasa tramvajskih pruga i obnovu postojećih, kao i u izgradnju novih cestovnih koridora poput produžene Branimirove i Kolakove, Sarajevske, Medpotoka, Jarunskog mosta i Šarengradske, istaknuo je gradonačelnik Tomislav Tomašević.
U realizaciji je pet strateških projekata
Predviđena je i rekonstrukcija kolektora kanalizacije koji su građeni između 1920. i 1950. te ih je nužno rekonstruirati prije izgradnje tramvajske pruge. U travnju je započela izgradnja centra Paromlin, a u srpnju obnovu Doma sportova i izgradnju bazena u Španskom.
Podsjetili su da je zajedno s početkom izgradnje tramvajske pruge po Heinzelovoj, sada u realizaciji pet od osam strateških projekata čiju je izgradnju gradonačelnik Tomašević obećao pokrenuti u prvom mandatu, piše na stranicama Grada Zagreba.
Podsjetimo, ZET je u listopadu uputio javni poziv kojim se traže novi vozači tramvaja. U ZET-u rade i umirovljenici na četiri sata, a postojeće radnike pred mirovinu također nastoje što dulje zadržati, a o tome smo pisali ovdje.