Omiljena Bajadera ima 69 godina, a sada je dobila i jedan važan certifikat
Nositelj V-Labela sada je postala i Bajadera čime se potvrđuje da je riječ o certificiranom veganskom proizvodu. Nadaleko poznata i omiljena slastica pridružila se time proizvodima domaćih tvrtki koji kupcima jamče kvalitetu, ali i utjecaj na zaustavljanje klimatskih promjena te zaštitu okoliša. Zastupnik V-Labela u Hrvatskoj je Udruga ‘Prijatelji životinja’.
Nadaleko poznata Bajadera svoju recepturu njeguje već skoro 70 godina, a za njenu su neodoljivu teksturu i kremasti ukus oduvijek zaslužni isključivo biljni sastojci. To odnedavno potvrđuje i certifikat V-Label koji bi dodatno trebao privući potrošače.
Kupci žele proizvode kojima mogu utjecati na okoliš
V-Label je licenca koja jamči pouzdanost sastava proizvoda te privlači kupce koji neovisno o načinu prehrane rado biraju certificirani veganski proizvod. U Europskoj uniji trenutačno je V-Label najpoznatija oznaka koja se nalazi na proizvodima biljnog podrijetla, s više od 50.000 licenciranih proizvoda diljem svijeta. Udruga ‘Prijatelji životinja’ je zastupnik V-Labela u Hrvatskoj, gdje se bilježi stalni porast interesa i broj novih korisnika te tako prati pozitivne trendove u inozemstvu.
– Sve više potrošača traži i bira veganske proizvode, jer žele proizvode kojima mogu utjecati na zaustavljanje klimatskih promjena te zaštitu okoliša, životinja i vlastitoga zdravlja, a V-Label odmah im ukazuje da se pouzdano radi o upravo takvom proizvodu. Prema neovisnoj globalnoj tvrtki za istraživanje tržišta Euromonitor International, tržište biljnih proizvoda samo se u proteklom desetljeću u zapadnoj Europi udvostručilo čineći tako 38,5 % ukupnog globalnog prihoda. V-Label utječe na veću popularnost proizvoda među svim potrošačima, kažu iz Udruge.
Domaće tvrtke prepoznale vrijednost oznake V-Label
U proteklom razdoblju certifikat V-Label za svoje proizvode uspješno su dobile i neke velike hrvatske tvrtke kao što su Franck, Anamaria Company i Kraš. Tako mnogima omiljeni proizvodi poput kapučina, kave i slastica, zahvaljujući certificiranju, odsad svojim potrošačima jamče da su potpuno veganski. Navedene tvrtke pridružile su se drugim hrvatskim proizvođačima koji godinama ponosno nose V-Label na svojim proizvodima. Redom su to velike kompanije poput Podravke, Vindije i Zvijezde, ali i mnogi manji proizvođači, koji su prepoznali vrijednost certificiranja svojih proizvoda V-Labelom.
– Prednost proizvoda koji nose V-Label isticanje je i prepoznatljivost na tržištu. Upečatljivi žuto-zeleni znak već se više od 20 godina nalazi na proizvodima diljem svijeta, pa domaće proizvode s V-Labelom dodatno prepoznaju i turisti, a proizvodi koji nose V-Label lakše se probiju na inozemnom tržištu, zaključuju Prijatelji životinja.