Nova online prijevara u ime jedne banke: ‘Od danas morate ažurirati svoju karticu’

Jasmina Grgurić Zanze
8. listopada 2024.
Novosti
A- A+

Nova online prevara događa se u ime banke Revolut. Korisnici dobivaju SMS poruku s poveznicom da moraju ažurirati karticu ili će ona u suprotnom biti zamrznuta. Važno je ne otvarati poveznicu i ne upisivati podatke s kartice, kao što su PIN i kontrolni broj. Iz banke kažu da nikada neće tražiti takve podatke SMS-om.

Internetska prevara

Foto: Unsplash

Prevaranti stalno smišljaju nove oblike online prijevara, a sada se služe imenom banke Revolut kako bi klijente naveli da slijede poveznicu. U SMS poruci primatelje uvjeravaju da od danas moraju ažurirati svoju karticu posjetom poveznici koju navode ili će kartica u suprotnom biti zamrznuta. Kako se zaštititi od online prijevara, možete pročitati ovdje.

Građani bi mogli ostati bez novca

Internetska prevara
Svaka treća prijevara na internetu neriješena: Čuvajte se lažnih poveznica i oglasa

Poruka je poslana s broja koji se pretraživanjem ne može povezati s Revolutom, a na samoj aplikaciji nije zaprimljena obavijest o ažuriranju kartice pa je jasno da je riječ o online prijevari. Međutim, čitava stvar nije nimalo bezazlena, jer bi građani mogli ostati bez svojih novčanih sredstava.

– Poruka koju ste primili vjerojatno je pokušaj krađe identiteta. Nemojte kliknuti na poveznicu niti davati bilo kakve osobne podatke, rekli su za N1info.hr iz korisničke podrške Revoluta.

Dodaju da je najsigurnija opcija korištenje službene aplikacije ili web stranice banke. Savjetuju klijente da ne otvaraju poveznice u ovakvim porukama. U većini slučajeva radi se o prijevarnim porukama koje se, nažalost, još uvijek šalju određenom broju korisnika i nekorisnika, pojasnili su iz korisničke službe.

Nikada nikomu ne davati PIN i kontrolni broj

Iz  Revoluta kažu da nikada neće nazvati zbog sigurnosti korisničkog računa, a da prvo o tome ne obavijeste korisnike putem njihovog sigurnog chata unutar aplikacije, kao najsigurnijeg oblika komunikacije.

Stručnjak za informatičku sigurnost Lucijan Carić za N1 kaže da korisnici u konačnici mogu ostati bez novca. Naime, na poveznicama se traže podaci o kreditnoj kartici, PIN-u, kontrolnom broju i slično, a može im se instalirati i neki softver (aplikacija) na uređaj koji nakon toga može biti izvor problema i krađe. Te podatke ne bi trebalo davati nikada nikomu, a SMS porukom od građana ih nikada neće zatražiti ni banka.

Popularno
Copy link
Powered by Social Snap