Najpoznatiji parfem svih vremena prvi je put od 1924. promijenio boju bočice
Gotovo da nema starije dame koja u svojoj kolekciji mirisa barem jednom u životu nije imala legendarni Chanel No. 5. Prepoznatljiva prozirna bočica jednostavnog dizajna, koja se nije mijenjala od davne 1924. godine, sada je dobila svoje novo izdanje.
Po prvi put u povijesti modne kuće Chanel bočica kultnog parfema No. 5, koju je dizjanirala Gabrielle Coco Chanel, dobila je novu boju. Ove jeseni limitirano izdanje donosi luksuznu kristalnu bočicu u vatrenoj crvenoj boji, čime su željeli naglasiti ženinu snagu, ali i zavodljivost.
Sadržaj ostao isti
Legendarna, jednostavna prozirna bočica “Petice” postoji od 1924. godine, a predstavljala je redizajn prve verzije iz 1919. godine. Značajnije transformacije nisu se događale sve do posljednjih nekoliko godina, kada je Chanel očito odlučio spojiti klasiku s daškom modernog vremena. Jednako tako proizvodile su se izvedenice originalnog mirisa. Suvremenim notama miris su željeli približiti i mlađim ženama, s obzirom da je klasični No. 5 ostao rezerviran pretežno za starije dame. Među njihovim generacijama danas je teško naći nekoga tko među kolekcijom parfema nije imao barem jednu “Peticu” u životu.
Bez obzira što su u modnom svijetu forma i prezentacija neizmjerno važni, ipak je u konačnici presudan sadržaj, a on je u ovom slučaju ostao isti. Tako će dame i dalje moći uživati u dobro poznatim, opojnim notama ovog parfema, kojeg čine ylang-ylang, ruža i jasmin.
Proslavila ga ‘Merlinka’
Inače, ovaj parfem do danas su proslavile brojne zvijezde Hollywooda, među kojima i Marilyn Monroe poznata po izjavi da dok spava nosi samo nekoliko kapljica Chanela N°5. Upravo mu je ova filmska diva priskrbila i najveću slavu.
Priča o “mirisu prošlosti, sadašnjosti i budućnosti” započela je 1920. godine kada je Coco angažirala Ernesta Beauxa, francuskog kemičara i nekadašnjeg parfumera ruske carske obitelji, da joj napravi prvi parfem. Nakon nekoliko mjeseci, došao joj je sa deset različitih verzija mirisa, pri čemu je Coco izabrala onaj u epruvezi broj pet pa je tako nastao i naziv.
Već iduće godine parfem je predstavila u svom butiku, a do 1929. godine postao je najprodavaniji miris na svijetu. Parfem se isticao i sintetičkim komponentama koje se do tada nisu koristile, a pravu mali revoluciju odigrala je i sama bočica. Svojom jednostavnošću ona je predstavljala pravu suprotnost tadašnjim trendovima, a njezinu popularnost crvena će bočica, po svemu sudeći, teško nadmašiti.