Ako često primate pozive od trgovaca koji vam pokušavaju prodati neku uslugu ili proizvod, a vi to ne želite, upisivanje u Registar “Ne zovi” pravo je rješenje. Evo kako se možete jednostavno upisati.
Ako ne želite da vas trgovci zovu na telefon nudeći neke usluge ili proizvode, preporučljivo je upisati se u Registar “Ne zovi”.
Kako stoji na stranicama HAKOM-a, riječ je o besplatnom javnom Registru telefonskih brojeva potrošača koji ne žele da ih trgovci kontaktiraju putem telefona te SMS ili MMS poruka u svrhu promidžbe i prodaje, a propisan je Zakonom o zaštiti potrošača.
Kako se upisati u Registar “Ne zovi”
Naime, za upisivanje u Registar “Ne zovi”, potrebno je ispuniti obrazac zahtjeva za upis/ispis telefonskog broja, kojeg možete preuzeti na stranici HAKOM-a u dvije verzije – za ručno ispunjavanje i za ono elektroničko.
Nakon toga, ispunjeni je obrazac potrebno dostaviti svojem teleoperateru. Dakle, moguće ga je predati u jednoj od poslovnica operatera, poslati mu ga poštom ili putem e-maila.
Nakon što operater zaprimi obrazac, ima točno sedam dana da vas upiše u Registar. Ako taj rok prođe, a još niste upisani, preporučujemo da se obratite teleoperateru ili HAKOM-u. Na sljedećoj poveznici možete provjeriti jeste li upisani u Registar.
Što ako trgovci i dalje zovu?
Unatoč činjenici da ste upisani u Registar “Ne zovi”, može se dogoditi da vas pokoji trgovac ipak nazove. Tada se preporučuje da kažete trgovcu da ste upisani u Registar te da on krši zakon.
Trgovac će vas tada najčešće ukloniti s liste potencijalnih klijenata, no ako se to ne dogodi, možete ga prijaviti nadležnoj tržišnoj inspekciji u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta.
Dodatne informacije dostupne su ovdje.