Iz telekoma pojasnili komu će otpisati račune za prosinac i siječanj!

Jasmina Grgurić Zanze
13. siječnja 2021.
Novosti
A- A+

Korisnicima usluga Optima telekoma ovih dana stiže SMS obavijest da zanemare račune za prosinac i siječanj koji će im biti otpisani. No, mnogi nisu sigurni odnosi li se to upravo na njih te koji su uvjeti za neplaćanje, stoga smo provjerili o čemu se točno radi.

Ilustracija: Pixabay

“Poštovani, zbog posljedica snažnog potresa obavještavamo Vas da zanemarite račune za 12/2020 i 01/2021 koje ćemo otpisati u cijelosti. Ukoliko je potrebno aktivirajte privremeno isključenje svoje usluge putem besplatnog broja 0800 0088, Chata, Facebooka, Instagrama ili Vibera. Tu smo za sva pitanja. Vaš Optima Telekom” – poruka je koju ovih dana dobivaju brojni korisnici, ali i oni koji to nisu.

Korisnici koji nisu u mogućnosti koristiti usluge

Odlučili smo tragom upita naših čitatelja provjeriti o čemu se točno radi, odnosno tko i pod kojim točno uvjetima ne mora platiti račune za prosinac i siječanj. Kako kažu iz Optime, ova odluka odnosi se na stanovnike Sisačko-moslavačke županije.

“Iskreno suosjećamo sa svim stanovnicima pogođenima potresom na području Sisačko-moslavačke županije te smo u znak podrške našim korisnicima koji su onemogućeni u korištenju usluga Optima Telekoma radi oštećenja domova odlučili u cijelosti odobriti račun za mjesec prosinac 2020. te otpisati račun za siječanj 2021. godine” – kažu nam iz Optima Telekoma.

Pozivaju sve koji ne mogu koristiti Optima telekomunikacijske usluge, a nisu primili poruku o otpisu računa ili zbog okolnosti žele privremeno isključenje, da im se jave. Usluge je u ovom trenutku moguće privremeno isključiti na 3 mjeseca, a po potrebi i dulje, a naknada za ponovnu aktivaciju neće biti naplaćena.

Fiksni telefon, internet i televizija

“Ako je kod korisnika došlo do oštećenja telekomunikacijske opreme uslijed potresa, čime je onemogućeno redovito korištenje usluge, molimo da nam se jave kako bismo opremu u najkraćem roku zamijenili novom. Korisnike koji su u procesu trajnog isključenja usluge i onemogućen im je povrat opreme uslijed potresa, oslobodit ćemo troška naplate telekomunikacijske opreme” – dodaju.

Otpis se odnosi na usluge fiksne telefonije, interneta i televizije.

“Ukoliko Vaši čitatelji imaju neka dodatna pitanja vezano za status svoje usluge molimo da nas čim prije kontaktiraju pozivom na besplatni broj 0800 0088 ili porukom na Facebooku, Instagramu, Webchatu ili Viberu” – zaključuju iz Optime.

 

Popularno
Copy link
Powered by Social Snap