Facebook stranica portala na kojoj objavljujemo priče o umirovljenicima iz cijele Hrvatske, Humans of Mirovina, u posljednjih je dva mjeseca, otkad postoji, prikupila više od 1.300 lajkova, pa smo ju odlučili nagraditi – novim logotipom.
O Humansima se pisalo i po drugim medijima te ih čitaju i prate i mlađe generacije, a ne samo umirovljenici. I umirovljenici su ljudi, i oni imaju pravo izraziti se, iznijeti svoje mišljenje te svoj pogled na život – budući da ih je na Facebooku sve više, otvorili smo stranicu Humans of Mirovina kako bismo na jednome mjestu okupili najzanimljivije priče o ljudima u poodmakloj životnoj dobi koje zateknemo u nekom od hrvatskih gradova.
Ispostavilo se da su ljudi koje smo pitali da nam ispričaju svoje priče zanimljivi, osim svojim vršnjacima, i široj populaciji. Ispostavilo se, isto tako, da ih njihove godine ne ograničavaju u sporazumijevanju s mlađim ljudima i da ih dob ne sprječava da inspiriraju ljude svih generacija.
“Nešto mi se čini, mladi ovi umirovljenici, neka tako i bude”, bio je komentar jedne čitateljice na novi logo koji prikazuje stariji muško-ženski par usklađenih pogleda na modu. O stilu se velikim dijelom i radi – bilo da se radi o modnom izričaju, ekološkoj osvještenosti ili praktičnoj alternativi javnom prijevozu, stil umirovljenika čije fotografije objavljujemo na toj stranici upečatljiv je i pamtljiv.
Osim na Facebook stranici Humans of Mirovina, ovi umirovljenici prisutni su i na Instagramu pod istim imenom te tamo stječu sve veću slavu.