HSU: “Umirovljenici sa 300 posto skupljom kartom za bus plaćaju nesposobnost Rijeke”

Jasmina Grgurić Zanze
11. ožujka 2022.
Novosti
A- A+

Povlaštene godišnje karte za javni prijevoz u Rijeci umirovljenicima su od 1. ožujka skuplje do čak 300 posto. Gradsko poduzeće Autotrolej iz posve je nejasnih razloga podiglo cijene osobama starijim od 65 godina u jeku gospodarske krize. Taj potez oštro je osudila tamošnja Hrvatska stranka umirovljenika.

autobus

Ilustracija: Unsplash

Za vožnju autobusom građani Rijeke stariji od 65 godina od ovoga mjeseca plaćaju i do 300 posto više. Odluka je to tamošnjeg gradskog poduzeća Autotrolej. Umirovljenike sada godišnja karta košta i do 500 kuna više, ovisno o visini mirovine.

Nedostatak ideje i senzibiliteta za najugroženije skupine

Cjenik izgleda ovako:

  • oni koji su plaćali 30 kuna godišnje od ožujka plaćaju 100 kuna godišnje (+233.33%)
  • oni koji su plaćali 78 kuna od ožujka plaćaju 300 kuna godišnje (+284.61% )
  • oni koji su plaćali 144 kune od ožujka plaćaju 500 kuna godišnje (+247.22%)
  • oni koji su plaćali 198 kuna od ožujka plaćaju 700 kuna godišnje (+253.53%)

Za gradsku organizaciju Hrvatske stranke umirovljenika u potpunosti je neprihvatljiva takva korekcija cijena kojoj je suglasnost dao Grada Rijeka.

Analizom materijala koji su izradili KD Autotrolej i Grad Rijeka vidljivo je da niti jedna strana nema ideje niti dugoročne vizije za efikasan i učinkovit javni gradski prijevoz, a dodatno niti senzibilitet za financijski najugroženije skupine u našem gradu, smatraju iz HSU-a.

Umirovljenici plaćaju nesposobnost gradske uprave

“Nesposobnost kvalitetnog upravljanja društvom KD Autotrolej prebacuje se na teret umirovljenika te im podiže cijene karata za od 233 do 284 posto, jer Grad nema jasne planove kako se nositi s povećanjem cijene nafte i inflacijom” – kazala je na konferenciji za novinare županijske organizacije HSU-a gradska vijećnica Ljiljana Cvjetović.

Dodala je, kako piše Novi list, da u cijeloj Europskoj uniji urbane cjeline smanjuju cijene javnog gradskog prijevoza kako bi ga učinile atraktivnijim, tim više jer je javni prijevoz ekološki prihvatljiv, dok neki idu toliko daleko da ga čine u cijelosti besplatnim.

Popularno
Copy link
Powered by Social Snap