Sandale koje su iz Borova izašle prije 47 godina definitivno bi bile hit i danas
Trendovi iz prošlih desetljeća, pogotovo 70-ih i 80-ih godina, doživljavaju veliki povratak u svijet suvremene mode. Pritom, posebno smo skloni domaćim proizvodima kojima se rado okrećemo i danas. Među njima su i popularne borosane, no iz tvornice Borova prije gotovo pola stoljeća izašao je još jedan hit koji bi djevojke, a možda i nešto vremešnije dame, rado nosile i danas. Reklamu kao podsjetnik na sandale donio nam je Tehnički muzej Nikola Tesla u sklopu svog nedjeljnog reklamnog kutka…
“I vas očekuje doživljaj proljeća u novim sandalama Borovo” – slogan je s reklame Borova iz 1972. godine. Ispod fotografije mladića i djevojke u pastelno roza haljini, s procvalim grmom forzicije u pozadini, nalaze se kožne smeđe sandale na petu robusna izgleda s debelim plutenim đonom.
Ovakve primjerke mogli smo vidjeti i posljednjih godina na uličnoj modnoj sceni, stoga bi kao odabir svakako prošle i danas. Potvrdili su to i komentari ispod objave pa je tako jedna djevojka pitala može li Borovo oživjeti “ovaj divni i nosivi proizvod”.
“To je bio proizvod ne samo za jednu sezonu kao današnji kineski” – napisao je i jedan muški pratitelj.
Kako je borosana od radničke cipele postala modni dodatak možete pročitati na ovom linku.