Obuća Poly: Toliko lagana da postoji opasnost da je zaboravite na nogama
Stare reklame najbolji su podsjetnik na nekadašnji način života, komunikacije, ali i stvari koje su činile sastavni dio naših života. Unazad pola stoljeća puno toga se promijenilo, ne sve na bolje, a mnogi se slažu da ni obuća više nije ono što je nekad bila. Tehnički muzej Nikola Tesla podsjeća nas na omiljenu marku cipela koje su 70-ih nosili milijuni žena i muškaraca.
NEDJELJNI REKLAMNI KUTAK – BOROVO, Vukovar, 1972.
Objavljuje Tehnički muzej Nikola Tesla u Subota, 29. kolovoza 2020.
Tehnički muzej Nikola Tesla vraća nas u 70-e godine. Pola stoljeća stara reklama iz 1972. godine podsjeća nas na nekadašnjeg tvorničkog diva, vukovarsko Borovo.
“Obuća Poly je ugodno lagana, postoji opasnost da je zaboravite na nogama” – glasi domišljati slogan Borova.
I doista, mnogi bi se složili kako su cipele nekada bile mnogo udobnije i izdržljivije nego danas, ali i da poznata tvornica ne nudi više nekadašnju kvalitetu kojoj su desetljećima vjerni bili milijuni žena, muškaraca i djece. Ipak, domaćem brendu mnogi se i danas rado vraćaju, a Borovo unatoč velikim teškoćama u poslovanju nastoji pratiti trendove i nuditi svoje diljem svijeta prepoznatljive proizvode poput Startasa, Boromine te moderne i ručno rađene linije proizvoda od kože i prirodnih materijala.