‘Nije istina da je sve domaće loše – osvjedočite se uporabom Zagrebačkog sapuna!’
Reklama iz Strossmayerova kalendara datira iz davne 1907. godine. Osim što govori o duhu toga vremena otkriva neke povijesne zanimljivosti, ali i da je smisao za marketing postojao i prije više od stotinu godina.
“Pazite na otisak” – duhovito je upozorenje na ovoj reklami koja potiče na uporabu sapuna, i to ne bilo kakvog, nego onog domaćeg, zagrebačkog…
“Nije istina da je sve domaće loše, osvjedočite se uporabom Zagrebačkog sapuna!” – pozivaju Farkaš i Weiss.
Inače, Vatroslav (Ignac) Farkaš naslijedio je očevu tvornicu sapuna u Krapini 1890. godine i preselio je u Zagreb, gdje je kupio zemlju na današnjem Preradovićevu trgu. Tvornica “Farkaš i Weiss” (Zagrebačka dionička tvornica sapuna) nadaleko je bila poznata upravo po svom Zagrebačkom sapunu.