Foto dana: Stara reklama navodi da se Podravkine juhe mogu koristiti i za očuvanje fit linije
Tehnički muzej Nikola Tesla objavio je na svom Facebooku staru reklamnu fotografiju za Podravkine gotove juhe iz 1954. godina, koja, među ostalom, navodi da se one mogu koristiti i za očuvanje linije za plažu. Fotografija, stoga, prikazuje i ženu i badiću koja uživa sunčajući se na brodu.
Kao jedna od najpoznatijih prehrambenih tvrtki, proizvode koprivničke Podravke znaju svi, od najmlađih do najstarijih. U njihovom se portfelju proizvoda nalaze i gotove juhe koje su stekle svoju popularnost još sredinom prošloga stoljeća. Tehnički muzej u Zagrebu odlučio je podsjetiti na to vrijeme, pa su na Facebooku objavili reklamnu fotografiju za Podravkinu kokošju juhu iz 1954. godine.
– Podravka juhe štede vaše vrijeme, otvaraju apetit, okrepljuju i čuvaju vašu liniju. Podravka juhe najbolje su zbog okusa kojeg vi volite, stoji na reklamnoj fotografiji koja prikazuje ženu u badiću koja se sunča na brodu.
Podravka je, inače, osnovana davne 1934. godine, no svoje je današnje ime dobila tek 1947. Njena povijest započinje nakon Drugog svjetskog rata s proizvodnjom povrća i džemova, no brzo se proširila na druge prehrambene proizvode. Tijekom godina, Podravka je postala prepoznatljiva po proizvodnji popularnih brendova kao što su Vegeta, ajvar, juhe, paštete te različiti gotovi obroci. Danas je tvrtka globalno prisutna s mnogobrojnim proizvodima i prehrambenim inovacijama.