Foto dana: Podravkine juhe bile su omiljene i u 60-ima, čemu svjedočimo kroz ovu reklamu
Staru reklamnu fotografiju za Podravkine gotove juhe iz 1967. godina objavio je na svojem Facebooku Tehnički muzej Nikola Tesla. Reklama prikazuje kazališnu glumicu i nekoć popularnu komičarku Nelu Eržišnik-Blažević u kuhinji kako otvara kokošju juhu.
U Podravkinom portfelju proizvoda nalazi se stvarno svašta, pa tako i gotove juhe koje su stekle svoju popularnost još sredinom prošloga stoljeća. Tehnički muzej u Zagrebu odlučio je podsjetiti na to vrijeme, pa su na Facebooku objavili reklamnu fotografiju za Podravkinu kokošju juhu iz 1967. godine.
Fotografija, naime, prikazuje kazališnu glumicu i nekoć popularnu komičarku Nelu Eržišnik-Blažević kako otvara juhu u kuhinji.
– Zbog odličnog okusa i brze pripreme, Podravka juha mi nikad ne dosadi. Prema tome samo Podravka – dabome, citat je glumice koji je korišten u reklami.
Podravka je, inače, osnovana davne 1934. godine, no svoje je današnje ime dobila tek 1947. Njezina povijest započinje nakon Drugog svjetskog rata s proizvodnjom povrća i džemova, no brzo se proširila na druge prehrambene proizvode. Tijekom godina, Podravka je postala prepoznatljiva po proizvodnji popularnih brendova kao što su Vegeta, ajvar, juhe, paštete te različiti gotovi obroci. Danas je tvrtka globalno prisutna s mnogobrojnim proizvodima i prehrambenim inovacijama.