Foto dana: Kultni Pitralon losion poslije brijanja koristili su svi muškarci

Luka Bumbak
27. listopada 2024.
Foto dana
A- A+

Njemački Pitralon koristili su gotovo svi muškarci u bivšoj Jugoslaviji, a 70-ih i 80-ih godina praktički je postao sinonim za losion nakon brijanja. Na starom letku možete vidjeti kako je izgledala bočica losiona i logo Pitralona u crvenom krugu. Ovaj letak je na svojoj Facebook stranici podijelio Tehnički muzej Zagreb.

;

Na Facebook stranici Tehničkog muzeja u Zagrebu objavljen je stariji reklamni letak na kojem je prikazan kultni losion za brijanje Pitralon. Na letku piše da se mogao koristiti ‘poslije brijanja i za njegu kože’, a u komentaru su neki napisali da je bio uspješan i u otklanjanju akni. Simpatičan dizajn prikazuje i maleni češalj koji ima ljudsko lice, a pokraj njega i bočicu Pitralona.

Pitralon je brend koji je početkom 20. stoljeća u Njemačkoj proizveo poduzetnik i filantrop Karl August Lingner. Nedugo zatim, proizvod je postao vrlo popularan u Njemačkoj, a onda i u Jugoslaviji. Praktički je postao sinonim za losion za brijanje, i jedan od rijetkih losiona koji su se onda mogli kupiti na tržištu.

Imao je intenzivan miris, a neki idu toliko daleko da ga uspoređuju s mirisom benzinske crpke. Zapravo, miris je bio poprilično muževan, podsjećao je i na miris bora i smole. Proizvodila ga je Neva, a onda i Pliva. Pogledajte ovdje muškarca i ženu u odjeći legendarnog Borova.

Popularno
Copy link
Powered by Social Snap