Tehnički muzej Nikola Tesla objavio je u svom Nedjeljnom reklamnom kutku staru reklamu tvrtke Saponia, Osijek. Reklama prikazuje djevojku koja ima osmijeh od ‘uha do uha’, a za takvo samopouzdanje i optimizam zaslužan je Kaladont.
Na Facebook stranici Tehničkog muzeja Nikola Tesla ovoga je puta osvanula stara reklamna fotografija tvrtke Saponia. Reklama prikazuje djevojku s velikim, zaobljenim sunčanim naočalama, a u prvom planu je, naravno, njen blistavo bijeli osmijeh budući da se govori o – kaladontu.
– Kako postati optimist? Učvrstite svoju sigurnost u sebe i svoj nastup. Vjerujte u uspjeh i nosite u sebi radost. Izrazite je smijehom. Smijeh koji je slobodan otkriva optimizam. To je radost i uspjeh. Kaladont. Svaki dan nova doza optimizma, stoji na reklami.
Saponia, inače osnovana 1894. godine u Osijeku, dugo je bila stup domaće industrije deterdženata i kozmetike. Sa stoljetnom tradicijom, ova tvrtka je preživjela brojne društvene i ekonomske promjene, ostajući vjerna svojoj misiji unaprjeđenja kvalitete svakodnevnog života. Njihovi proizvodi, od kojih je kalodont možda najpoznatiji, bili su sinonim za inovaciju i kvalitetu, a njihova reklama svjedoči o vremenu kada je široki osmijeh bio najbolji pokazatelj uspjeha.